úterý 28. února 2012

Můj báječný rozvod

...ne ne k tomu našemu zatím nedošlo...odpůrci a zejména odpůrkyně neradujte se :o)))...i když k odloučení došlo. To se tak stává, když se stará parta hochů nemůže sejít na mariáš až se jeden z nich rozhodne pro datum, které pevně stanoví. A co teď?...no nic,  našla jsem si náhradu...a vůbec nevadilo, že jsem měla dámské garde, pěkně jsme si před i po představení popovídali.
A hošánci?...ti také, ani na zmiňovaný karban totiž nedošlo...někteří totiž za tu dobu, co ladili společný termín...nějak zapoměli  pravidla hry :oD

Na divadelní  představení ...komedii ..s názvem "Můj báječný rozvod" jsem se těšila jako malá.  Dokonce pozorně hlídala svůj zdravotní stav aby mě náhodou neskolila banalita jménem chřipka. Nestalo se, házím na sebe dokonce nový šat a po sklence bublinek usedáme s nedávno ovdovělou sousedkou uprostřed druhé řady...a nezbývá.... než si herecký koncert jedné jediné herečky...Eliky Balzerové ...pěkně užít.
Můj báječný rozvod v této formě lze jen a jen doporučit...klidně bych si dala repete...dnes jsem proprala prodejce ale zdá se, že my v Praze ostrouháme...vše a všude vyprodáno hodně dopředu...snad jen moraváci by mohli mít štěstí...tak neváhejte a jdete se do divadla zasmát ...hezky přes slzy.

A to bych nebyla já abych negooglila ...takže zde....jen rozkouskováno na 11 dílů...i další zajímavá představení

4 komentáře:

  1. Hned bych šla taky...ale nějak mi chybí čas, peníze, hlídání....Hlavně že se vám to líbilo. Dík za ten odkaz, snad mě Jenda někdy nechá se podívat.

    OdpovědětVymazat
  2. Viděla jsem záznam divadelního představení v televizi. Úžasné, vtipné - herecký koncert. Snad se zase dostaneme do divadla až děti povyrostou.
    Díky za připomenutí.

    OdpovědětVymazat
  3. také jsem viděla záznam v televizi.
    Eliška Balzerová je tam skvělá.
    Hra je nádherná.
    Míša

    OdpovědětVymazat
  4. Sice mám až 11 řadu, ale mám a moc se těším. O to víc po tvém skvělém doporučení. Elišku já můžu.

    OdpovědětVymazat